مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 17:302023-12-05سياسي

دومین رویداد مسئله محور «پیشگام» در قزوین برگزار می شود 


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: دومین رویداد مسئله محور پیشگام در استان قزوین با تعامل و همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و معاونت اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین در 2 مقطع زمانی 29 آذر تا یکم دی ماه و 6 تا 8 دی ماه در قزوین برگزار خواهد شد.

- دومین رویداد مسئله محور پیشگام در قزوین برگزار می شود  ایسنا/قزوین مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: دومین رویداد مسئله محور پیشگام در استان قزوین با تعامل و همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و معاونت اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین در 2 مقطع زمانی 29 آذر تا یکم دی ماه و 6 تا 8 دی ماه در قزوین برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام یوسف پورآرین در نشست مطبوعاتی که امروز 14 آذر در سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: سازمان تبلیغات، معاونت اجتماعی فرهنگی استانداری، سایر ارگان ها و مجموعه های حاکمیتی و مردمی پشتوانه برگزاری این رویداد هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: رویداد پیشگام یک رویداد آموزشی است که در آن روش حل مسئله به صورت عملی با حضور مربیان کشوری که صاحب تجربه برای حل مسائل کلان کشوری هستند، آموزش داده می شود.

وی عنوان کرد: به واسطه این رویداد، نخبگانی که در عرصه های حل مسئله در سطح استان اعلام آمادگی کرده اند؛ فراخوان می شوند و سپس برگزارکنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین رویداد مسئله محور «پیشگام» در قزوین برگزار می شود 

دومین رویداد مسئله محور «پیشگام» در قزوین برگزار می شود